جراحی زیبایی کوچک کردن سینه در مردان
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
جراحی زیبایی کوچک کردن سینه در مردان
دو شنبه 19 فروردين 1398 ساعت 12:9 | بازدید : 98 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

جراحی زیبایی کوچک کردن سینه در مردان

کوچک کردن سینه در مردان ,  جراحی ژینکوماستی , هزینه عمل جراحی کوچک کردن سینه مردان , بهترین متخصص زیبایی و جراح پلاستیک در تهران برای جراحی ژینکوماستی : سینه و فرم و شکل و زیبایی آن برای بیشتر افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ژینکوماستی بیماری سینه در مردان است که در این بیماری سایز سینه مردان بزرگ تر از حد معمول است پس به  بزرگ شدن سینه مردان ژینکوماستی گفته می شود.

عمل کوچک کردن سینه مردان

علت این عارضه معمولا ناشی از تغییرات هورمونی دوران بلوغ است. رشد سینه در دوران بلوغ در بیشتر مردان موقتی است اما در برخی از آنها دائمی می شود. یکی از مهم ترین عوامل رشد سینه، افزایش وزن می باشد و بسیاری از بیماران به خاطر انباشت بافت چربی دچار بزرگ شدن سینه می شوند. بیشتر بیماران با توجه به حالت و فرم سینه هایشان به خاطر ظاهر خود خجالت می کشند. و از همین رو خودشان را از انجام تفریحاتی نظیر شنا یا رفتن به ساحل محروم می کنند.

امروزه خوشبختانه روش ها و متد های نوین پزشکی پیشرفت بسیاری مناسبی کرده است و کوچک کردن سینه در مردان یک روش جراحی پلاستیک است که باعث می شود با بر گرداندن تغییرات مربوط به رشد سینه مردان، سینه شما عادی به نظر برسد. درباره جراحی پلاستیک ، خواه به منظور زیبائی یا با هدف بازسازی ، نیازمند انتخاب های فراوانی است . اما نباید فراموش کرد که در این راستا نخستین و مهمترین آنها ، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است .

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی سینه

فهرست مطالب

بخوانید :  عمل جراحی زیبایی بازو | براکیوپلاستی

مشخصات ژنیکوماستی عبارتند از :

  • افزایش چربی موضعی
  • افزایش رشد بافت غددی
  • افزایش هردو ( هم چربی و هم بافت غددی )
  • ژنیکوماستی ممکن است یک طرفه ( یک سینه ) و یا دو طرفه ( هر دو سینه ) باشد .

کوچک کردن سینه چه کار می کند (در مردان) ؟

معمولا ژنیکوماستی یا حالت بزرگ شدن یا رشد بیش از حد سینه ها در مردان می تواند که در هر سنی شایع باشد  که در واقع  این وضعیت ممکن است ناشی از تغییرات هورمونی ، شرایط ارثی ، بیماری ، و یا استفاده از بعضی دارو های خاص باشد .

جراحی کوچک کردن سینه مردان

که این عامل می تواند سبب ناراحتی روحی و اختلال در اعتماد به نفس شود. بعضی از مردان ممکن است فقط به خاطر مخفی نگاه داشتن این حالت ، از بعضی از فعالیت های فیزیکی یا تماس های جسمی پرهیز نمایند جراحی ژینکوماستی باعث بهبود ظاهر سینه مردان با برداشتن بافت های سینه و بافت نرم همراه که ظاهر نامطلوب ایجاد می کند، می شود.

  • برداشتن بافت غده ای سینه (ژینکوماستی)
  • برداشتن بافت های چربی سینه (لیپوماستیا)
  • برداشتن پوست اضافی (در صورت لزوم)
  • بالا بردن یا کوچک کردن نوک سینه

چه کسانی کاندید کوچک کردن سینه هستند (در مردان)؟

نوجوانان هم ممکن است از این جراحی سود ببرند، اگر چه در صورت ادامه رشد سینه ها نیاز به جراحی های ثانویه خواهند داشت . جراحی تصحیح ژنیکوماستی بهتر است در مورد افراد زیر انجام پذیرد.

  • مردانی که بافت سینه اضافی زیر نوک سینه دارند.
  • مردانی که بافت سینه یا بافت چربی اضافی دارند، بدون اینکه پوست اضافی داشته باشند.
  • مردانی که بافت چربی فراوان همراه با پوست اضافی و افتادگی سینه دارند.

مسائلی که باید در جراحی کوچک کردن سینه مردان درنظر گرفت

عمل جراحی ژنیکوماستی یک عمل بسیار فردی است ، و شما باید این عمل را با نظر خودتان انجام دهید ، نه به دلیل تمایل فرددیگر یا برای شبیه شدن به یک تصویر فرضی ایده آل . در موارد زیر این عمل برای شما مناسب است :

  • از نظر فیزیکی سالم هستید و وزن نسبتا نرمال دارید
  • انتظارات واقع گرایانه دارید
  • رشد سینه های شما به ثبات رسیده است
  • از حس داشتن سینه های بسیار بزرگ ناراضی هستید

رایج ترین مشکل ناشی از جراحی کوچک کردن سینه مردان

معمولا رایج ترین مشکل ناشی از جراحی کوچک کردن سینه مردان برداشتن بیش از اندازه بافت ها و ایجاد فرورفتگی است. در صورتی که جراحی زیر نظر یک پزشک پلاستیک غیر حرفه ای صورت بگیرد این مشکل به وجود می اید که درمان ان نیز به سختی انجام می شود و حتی ظاهر را بدتر از اول می کند.

برش مورد نیاز برای کوچک کردن سینه مردان

کاملا طبیعی است که در پایان جراحی زخم هایی بعد از خوب شدن در بدن فرد باقی بماند متخصص و جراح پلاستیک می تواند تا در ایجاد کوچکترین زخم برش ها نهایت دقت را داشته باشد و ان ها را در جایی ایجاد کند که دیده نشوند.

معمولا در انتخاب نوع عمل جراحی کوچک کردن سینه مردان علت بیماری و میزان بزرگی سینه بسیار مهم است. در صورتی که بافت سینه از بافت چربی تشکیل شده باشد، با لیپوساکشن که با برش های ریز انجام می شود، درمان می شود.

اگر بافت غده ای نیز وجود داشته باشد، برش کوچک در امتداد لبه پایینی هاله اطراف نوک سینه و برداشتن بافت غده ای سینه لازم است. اگر پوست اضافی وجود داشته باشد، لازم است برداشته شود. برش ها از یک برش ساده تا برش های طولانی تر فرق می کنند.

نیاز به چه نوع برشی جهت عمل ژینکوماستی دارید؟

در جراحی کوچک کردن سینه مردان ، شدت و علت بزرگ شدن سینه نوع روش جراحی لازم را تعیین می کند و اینکه چه نوع برشی باید به کار رود.

نوع جراحی لازم برای شکل های مختلف بزرگ شدن سینه در مردان

روش های ترکیبی را می توان به کار برد که بستگی به معاینه بیمار دارد.مثلا لیپوساکشن به همراه برداشتن بافت غده ای سینه درمان ترکیبی رایج است.

دوران نقاهت بعد از عمل ژینکوماستی

  • استراحت در خانه
  • انجام فعالیت های سبک مانند تماشای تلویزیون، غذا درست کردن و مطالعه
  • برش های جراحی در معرض فشار زیاد ، سائیدگی ، یا حرکت در حین مرحله التیام قرار نگیرند
  • مصرف داروهای مسکن در صورت درد
  • پرهیز  از فعالیت های سنگین

پس از پایان عمل جراحی ژینکوماستی ، پانسمان یا بانداژ بر روی محل برش ها گذاشته خواهد شد . ممکن است بانداژ الاستییک یا لباس حمایت کننده برای کاهش ورم یا حمایت از شکل جدید سینه شما در مرحله ی التیام به کار گرفته شوند. ممکن است یک لوله ی کوچک و باریک موقتا در زیر پوست گذارده شود تا خون اضافی یا مایع تجمع یافته را تخلیه نماید پزشک در اولین ویزیت یک هفته بعد از جراحی تمامی بخیه ها را کشیده و محل برش ها را چک می کند معمولا کبودی ها تا ۷ الی ۱۰ روز باقی می ماند و جای نگرانی وجود ندارد.

نتایج نهایی بعد از جراحی کوچک کردن سینه در مردان

معمولا نتایج نهائی کوچک کردن سینه در مردان ، در بسیاری از موارد دائمی است . ولیکن اگر ژنیکوماستی ناشی از مصرف داروهای خاص یا استروئید یا افزایش وزن باشد، برای حفظ نتایج عمل لازم است از این موارد کاملا دوری نموده و در وزن ثابتی باقی بمانید تمام جوشگاه ها دائمی هستند ، اگر چه بعضی از آنها در خطوط طبیعی سینه پنهان می شوند . بهبود شکل قسمت فوقانی بدن شما ، چه پیراهن و کراوات بپوشید ، یا تی شرت بپوشید انجام این جراحی سبب افزایش اعتماد به نفس و بهبود تصویر ذهنی شما از خودتان خواهد شد .

برچسب ها: , , , , , , , , ,



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 121
:: باردید دیروز : 382
:: بازدید هفته : 121
:: بازدید ماه : 2475
:: بازدید سال : 4334
:: بازدید کلی : 13150